El PSC de les Terres de l’Ebre denuncia la retallada dràstica en l’atenció presencial als consultoris mèdics locals i alerten que la Gerència de la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre aprofita la pandèmia COVID-19 per completar les retallades ja iniciades, reduint l’horari del servei d’Atenció Primària a tots els Consultoris Locals. També s’han sentit veus crítiques des d’altres formacions com Junts per Catalunya
Una alerta que no s’ha donat només des de formacions polítiques, sinó també des d’alguns ajuntaments. Fa uns dies parlàvem de la Sénia i darrerament també han fet sentir les seves queixes municipis com Arnes, Prat de Comte o Bot que acusen de falta de sensibilitat del Departament de Salut amb el territori ja que els dos municipis estan a més de 30 minuts de distància amb el CAP més proper, que és el de Gandesa.
Avui els explicarem quines són les reaccions que s’estan produïnt a les propostes d’horaris que el departament de Salut està implementant en els Centres d’Assistència Primaria i els consultoris locals del territori
Efectivament, aquest és el tema d’obertura en una nova edició de l’informatiu Ebre Notícies, una jornada en la que també hem tractar moltes altres qüestions i de les que ara mateix en fem un primer avanç en el sumari de titulars
El drama de les residències durant el coronavirus ha arribat al Congrés dels Diputats de la mà de Cinta Pascual, directora general de L’Onada Serveis i representant de la patronal. Ha lamentat els discursos demagogs dels polítics i la manca de transparència i comunicació.
El ple ordinari del mes de juny de l’Ajuntament de Tortosa aprova un nou paquet de mesures per a lluitar contra la crisi econòmica derivada de la pandèmia sanitaria. El ple, en que també es van aprovar diferents mocions presentades pels grups municipals es va allargar per espai de més de cinc hores
Els vaixells de l’Ebre i els creuers del Delta poden navegar ja des d’aquest dilluns després d’entrar a la fase 3 de la desescalada. Tot i que amb restriccions, asseguren que hi ha una bona perspectiva per a la temporada d’enguany.
Tortosa acollirà dissabte una nova campanya de donació de sang al centre cívic de Ferreries. Aquesta campanya, per a la que caldrà demanar cita prèvia pretén també substituir el bus de donació de sang que per les seves dimensions no compleix amb les noves mesures de seguretat.