El Departament de Salut comença a vacunar als majors de 40 anys sense cita prèvia a les Terres de l’Ebre. La campanya, que és itinerant, viatjarà arreu del país gràcies als autobusos del banc de sang. L’objectiu és arribar a les poblacions amb menys percentatge de vacunats davant d’un empitjorament molt dràstic de les xifres epidemiològiques. De moment ha fet parada a Gandesa i a Alcanar.
La Plataforma en Defensa de l’Ebre anuncia mobilitzacions després de la tardor contra el nou Pla Hidrològic de la Conca de l’Ebre que prepara el govern espanyol. Afirmen que no millora el cabal ecològic del tram baix del riu, que no aporta solucions per a la mobilització de sediments, i alerten de l’amenaça que suposaran les 13.500 noves hectàrees de regadius vinculades als canals Xerta-Sènia o el Segarra-Garrigues. I és que la PDE retreu al Govern català que estigui promovent aquests regadius.
Un centenar de persones s’apleguen a Amposta contra l’assassinat del jove Samuel i la violència homòfoba. L’associació LGTBebre es mostra preocupada amb l’augment de les agressions físiques i verbals contra el col·lectiu LGTBI. Diuen que és fruit de la reacció conservadora contra els avanços dels últims temps i que contra a això cal seguir organitzats al carrer.
Els arqueòlegs han acabat aquest dimecres els treballs a la fossa de Santa Magdalena de Móra d’Ebre, la més gran oberta fins al moment a Catalunya. Després de més de mig any de feina, s’han exhumat 177 cossos de soldats republicans que van combatre a la Batalla de l’Ebre.
El Club Twirlign Deltebre aconsegueix 3 medalles d’or i una de plata al Campionat d’Espanya. En categoria junior elit, Eric Queral va guanyar el solo un bastó i l’individual, i en juvenils, Julia Oliver va ser la millor del nivell B