La sisena onada empitjora a les Terres de l’Ebre i tensa el sistema sanitari. Actualment, hi ha més de trenta pacients ingressats als hospitals ebrencs per Covid-19. S’han detectat brots amb desenes de positius com el de l’Escola de Roquetes i, a hores d’ara, el risc de rebrot continua disparat, en més de 600 punts.
El Ple de l’Ajuntament de Tortosa aprovarà la modificació del planejament urbanístic per a acollir la multinacional Kronospan. El canvi suposarà la implantació definitiva de l’empresa austríaca al polígon Catalunya Sud. En sessió ordinària també es debatran quatre mocions en defensa de la immersió lingüística. Serà el proper dilluns.
La Terra Alta denuncia que moltes poblacions s’estan quedant sense caixers automàtics i oficines bancàries. Una situació que es repeteix arreu de Catalunya i que suposa un greu problema per a la població més envellida. A Horta de Sant Joan ja no tenen caixer.
A la cultura coneixerem ‘La Cuco’ una locomotora de vapor del 1885 que s’exhibirà a la Festa del Tren de Móra La Nova d’aquest cap de setmana.
I als esports, el retorn de Gerard Badia al terreny de joc després de dos mesos de lesió.