La Festa del Riu de Móra d’Ebre ha retornat a bellugar les aigües. La celebració ha consistit en la realització de diferents activitats adreçades al riu, entre elles una demostració d’esquí aquàtic a càrrec de Gerard Campos i una cursa de muletes. La festa del riu Ebre és la festivitat fluvial més antiga de Catalunya i aquest any ha complert el seu 122è aniversari. Al matí previ al festeig L’alcalde de Móra d’Ebre, Rubén Biarnés, ha tingut l’oportunitat de coincidir amb Salvador Illa, president de la Generalitat a qui li ha demanat declarar aquesta diada com a Festa Patrimonial d’Interès Nacional.
Prèviament a l’inici de les activitats aquàtiques, el senyor Vicent Abelló, ha rebut el premi del dalinier major, gràcies a la seua implicació amb la Festa del Riu durant tota una vida. L’alcalde Biarnés li ha atorgat un dalí, una peça que es feia servir per esbrinar la profunditat de l’aigua des dels llaüts.
Un any més Mora segueix apostant per les seues arrels i per aquells que han tingut compromís amb tot allò que fa que el municipi perduri.
