L’Ajuntament de la Sénia ha fet balanç del pas de la rave il·legal que es va celebrar al Polígon de les Mataltes. Després de cinc dies seguits d’activitat, el consistori ha destacat l’estat en el que ha quedat l’espai i explica com es va gestionar el dispositiu de seguretat durant la festa.
La nau industrial en desús del Polígon de les Mataltes ha quedat en bon estat després de la finalització de la rave il·legal que va ocupar l’espai durant cinc dies seguits. Segons l’Ajuntament, l’interior de l’edifici no ha presentat desperfectes destacables ni acumulació de deixalles, malgrat l’ús intensiu que se n’ha fet durant l’esdeveniment.
La rave, ja finalitzada, havia convertit aquesta nau abandonada en l’epicentre de la festa, amb nombrosos vehicles estacionats a tot el perímetre del polígon. Tot i així, s’ha fet un bon balanç global pel que fa a danys materials a l’espai industrial i a la via pública.
Tot i això, el consistori sí que ha detectat afectacions algunes finques agrícoles properes, on alguns vehicles van estacionar sobre terrenys de conreu. Durant la rave, l’Ajuntament va coordinar el dispositiu de seguretat amb els Mossos d’Esquadra i la policia local, amb l’objectiu de garantir l’ordre i la seguretat a la zona. El dispositiu va permetre controlar els accessos i la mobilitat al polígon, així com el tancament de camins veïnals.
