L’òrgan de governança dels Fons de Transició Nuclear posa a sobre la taula la necessitat de crear nou sòl industrial als municipis del Penta I i Penta II. Tot i que hi ha municipis que es troben en diferents fases sobre els planejaments urbanístics, es pretén agilitzar “nou terreny de joc”. La intenció, segons el secretari d’Empresa i Competitivitat, Jaume Baró, és poder propiciar que vingui una inversió industrial que permeti fixar gent al territori. Durant l’òrgan de governança celebrat avui a Móra d’Ebre també s’ha debatut una línia dels fons reservada per al sector primari i per a autònoms. I per últim s’han posat a sobre la taula dos projectes singulars: un sobre el sòl agroforestal i l’altre sobre les cooperatives dels micropobles.
