Benvinguts a una nova edició de l’Ebre Notícies a Canal Terres de l’Ebre. Avui és dilluns 21 de setembre. Encetem setmana disposats, com sempre, a explicar-los les notícies més rellevants a casa nostra. Comencem, fent-ne un primer avenç en l’acostumat sumari de titulars
La Plataforma en defensa de l’Ebre convoca una assemblea informativa el proper 3 d’octubre per repassar l’estat de diversos projectes de transvasament, com ara el de Cantàbria. La Plataforma ha celebrat aquest dissabte a Amposta el seu vintè aniversari.
La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca de les Terres de l’Ebre es concentren a Tortosa reclamant una moratòria per als desnonaments. La Plataforma alerta de la pressió que els grans tenidors fan sobre els arrendataris per que deixin el seu habitatge
La consellera d’Agricultura Teresa Jordà visita Deltebre per conèixer la situació dels arrossaires vuit mesos després del temporal Glòria i coincidint amb l’inici de la campanya de la sega de l’arròs. Jordà ha destacat el treball del sector i el bon aprofitament de les ajudes
Els tècnics del Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l’Ebre han iniciat un seguiment de la població de mosquit tigre al territori.Els tècnics, a més, estan desplegant proves pilot amb tractaments contra les larves de mosquit de tigre en espais públics a Alcanar, la Ràpita, la Sénia i Ulldecona.
Avui és commemora el dia Mundial de l’Alzheimer. Les residències demanen que es permetin més excepcions de les normatives sanitàries en les relacions entre els familiars i els malalts. El confinament i la manca de socialitzar durant tant de temps afecta aquests pacients.