El Govern es desplaçarà als municipis afectats per l’incendi de Paüls per recollir informes i atestats de les persones damnificades i ajudar a fer els tràmits de cara a assegurances o ajudes. Així ho ha explicat el conseller de la Presidència, Albert Dalmau, després de reunir-se aquest dijous amb alcaldes de la zona. L’executiu enviarà, a més, brigades per ajudar a netejar camins, retirar arbres cremats o reomplir basses en previsió de nous incendis.
