La consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica Silvia Paneque, acompanyada de l’alcalde d’Amposta Adam Tomàs, ha inaugurat la nova caldera de biomassa que donarà servei a les instal·lacions esportives de la capital del Montsià. La Consellera ha recalcat que Catalunya ha de ser pionera en sostenibilitat.
La consellera Paneque i l’alcalde d’Amposta inauguren la nova caldera de biomassa
1 Min de lectura
