Per tercer any consecutiu, Alcanar s’ha consolidat com la capital provincial del futbol sala després d’acollir, diumenge 30 de novembre, la Diada de les Seleccions Comarcals Tarragona–Terres de l’Ebre, una jornada esportiva i festiva que va reunir més d’un miler de persones al Pavelló Municipal d’Esports. L’esdeveniment, organitzat per la Federació Catalana de Futbol i el CIPTE Alcanar Futbol Sala amb la col·laboració de l’Ajuntament, va incloure sis partits preparatoris de les seleccions masculines i femenines —benjamí, aleví i infantil— de cara als Campionats Comarcals de Blanes del 6 i 7 de desembre.
