La ciutat de Tortosa i el municipi de Roquetes han sigut escenari, durant les darreres setmanes, de l’aparició de cartells d’ideologia feixista i enganxines amb missatges racistes. Esta situació ha generat preocupació entre alguns col·lectius de la capital del Baix Ebre, especialment al Casal Popular Panxampla, des d’on han denunciat la proliferació d’estos elements en diverses cartelleres públiques.
Davant d’esta activitat, el col·lectiu ha fet una crida a la unitat civil i a la contundència institucional per a frenar qualsevol intent de trencar la cohesió social a les Terres de l’Ebre.
L’entitat subratlla que estes accions no són fets aïllats i que requerixen una resposta política ferma que incloga la investigació dels fets per part de les autoritats competents.
