L’Aldea ha vibrat este cap de setmana amb l’energia i les melodies d’Andy y Lucas, que van congregar unes 3.000 persones en un concert apoteòsic dins del marc del festival SunRice. L’actuació, que va ser l’última del duet a Catalunya en la seva gira de comiat, va ser rebuda amb entusiasme pel públic, que no va deixar de cantar i emocionar-se amb els seus grans èxits com “Son de amores” i “Tanto la quería”.
