Benissanet va acollir el dissabte l’acte de celebració del Dia Europeu de la Música a les Terres de l’Ebre, amb motiu del 125è aniversari de la Banda Municipal de Música del poble. La jornada va començar al Casal Municipal amb la xerrada ‘La banda de Benissanet: 125 anys de música i festa’, a càrrec de l’antropòloga Maria del Carme Queralt, que va repassar la història de les bandes de música a les Terres de l’Ebre, des de 1845, així com la gran tradició musical del municipi.
A continuació, la Banda Municipal de Música de Benissanet va oferir un concert, mostrant el seu gran nivell artístic i la seva capacitat per portar la música ebrenca a escenaris nacionals i internacionals. L’acte, d’entrada lliure fins a completar l’aforament, va ser organitzat per la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Benissanet i la mateixa Banda de Benissanet.
