L’Estadi de la Santa Creu de Jesús va acollir este cap de setmana l’11a edició del ‘Desafiament de Porters’, una cita totalment consolidada al calendari esportiu que va aconseguir reunir una vuitantena de participants de diferents categories del futbol base. L’esdeveniment s’ha convertit en un referent de formació i competició esportiva per als jóvens porters del territori.
Este esdeveniment, organitzat per Selu Ruiz, és l’únic torneig específic per a porters de les Terres de l’Ebre i continua creixent de manera imparable any rere any. La competició es desenvolupa de forma molt dinàmica amb partits de dos minuts de durada i una primera fase de grups que garantix un mínim de tres enfrontaments per a cada participant. Posteriorment, els millors classificats d’esta ronda inicial accedixen de forma directa a les apassionants rondes eliminatòries.
El gran atractiu d’este esdeveniment fa que de cada vegada atraga participants de llocs més diversos de la geografia catalana i valenciana. Enguany hi han pres part porters procedents de les Terres de l’Ebre, però també s’han desplaçat esportistes des de Benicarló, Tarragona i la província de Barcelona, consolidant així l’èxit i la seua gran incidència territorial.
