Avui es compleixen 87 anys de l’inici de la Batalla de l’Ebre, i com cada 25 de juliol s’ha fet un acte institucional a la cota 705 de la serra de Pàndols, al Pinell de Brai, un dels escenaris més simbòlics del front republicà. L’acte, que ha servit també per retre homenatge a la lleva del Biberó, ha estat presidit pel conseller de Justícia i Qualitat Democràtica, Ramon Espadaler. També hi ha assistit el director general de Memòria Democràtica, F. Xavier Menéndez, autoritats locals, i familiars de membres de la Lleva del Biberó i representants d’entitats memorialistes. Espadaler ha recordat que el Parlament està tramitant la Llei de Memòria Democràtica que s’aprovarà abans de finals d’any, però ha recordat que el que preveu la Llei són actes com els d’avui, de memòria, sobretot per conscienciar les generacions més joves
El conseller Espadaler presideix l’acte del 87è aniversari de l’inici de la Batalla de l’Ebre
1 Min de lectura
