Junts per Tortosa ha demanat al govern municipal que rectifiqui i reordeni el projecte del segon aparcament als terrenys de l’estació de trens Renfe de la ciutat per evitar la pèrdua de seixanta-set places d’estacionament. La portaveu del grup, Meritxell Roigé, ha assenyalat que és una mala planificació i alerta que l’ús de sauló en un espai amb alta rotació de vehicles provocarà un ràpid deteriorament, amb problemes de seguretat i més despesa pública a curt termini.
Junts també ha criticat la manca de definició sobre el model de gestió de l’aparcament i recorda que el projecte actual preveu dues-centes una places, molt per sota de les dues-centes seixanta-vuit del projecte anterior.
