La Reial Arxiconfraria de Nostra Senyora de la Cinta estrenarà un nou estendard durant la processó solemne del 7 de setembre, que serà beneït pel bisbe Sergi Gordo durant la Missa Estacional a la Catedral de Santa Maria. El pendó commemora els 300 i 200 anys de la finalització de la Reial Capella i del seu retaule, i incorpora com a imatge principal el nou Relicari de La Llaçada, símbol dels actes d’enguany.
Diumenge a la processó de la Cinta, l’Arxiconfraria lluirà un nou estendard amb el relicari
1 Min de lectura
