Este dilluns 8 de setembre arrenca un nou escolar. Des del sindicat Ustec-Stes alerten però que el curs començarà amb la supressió de 9 línies educatives a l’escola pública de les Terres de l’Ebre: cinc a la secundària obligatòria i quatre de primària, a municipis com Amposta, Deltebre, la Ràpita, la Sènia, el Perelló, Gandesa, l’Aldea i Móra d’Ebre. El sindicats han lamentat que el departament d’Educació no hagi aprofitat la davallada de la natalitat per a reduir ràtios a les aules enlloc de tancar línies i també han lamentat que totes les línies suprimides es facin a l’escola pública. Des dels sindicats han resposta a les paraules de la Consellera Ester Niubó que anunciava dimecres una reducció general de ràtios a Catalunya.
El curs escolar començarà amb la supressió de 9 línies a les Terres de l’Ebre
1 Min de lectura
