L’Ajuntament de Móra d’Ebre ha demanat al Ministeri de Transports una revisió tècnica del pont de les Arcades davant la manca de manteniment i la detecció de possibles deficiències estructurals. El consistori alerta que s’han produït despreniments que han deixat al descobert elements estructurals del pont.
L’Ajuntament de Móra d’Ebre ha mostrat la seva preocupació per l’estat de manteniment del pont de les Arcades que creua el riu Ebre al seu pas pel municipi. En una reunió recent amb la subdelegada del govern a Tarragona s’ha demanat una inspecció tècnica de la infraestructura davant la manca de manteniment periòdic i la detecció de possibles deficiències estructurals. Els serveis tècnics municipals han alertat que certs elements del pont podrien estar deteriorats, ja que recentment s’han detectat despreniments que han deixat el ferro i el forjat al descobert.
Les inspeccions tècniques es van dur a terme a finals d’any, però encara no se’n coneixen els resultats. L’Ajuntament confia que Foment faci arribar aviat les conclusions per garantir la seguretat d’una infraestructura clau per a la mobilitat del municipi. Actualment, el pont ja té una limitació de tonatge, però des de l’Ajuntament no descarten que aquesta restricció s’hagi d’endurir si els resultats de l’estudi així ho indiquen.
