El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica ha posat en marxa este dilluns una ampliació del servei d’autobús a les Terres de l’Ebre per millorar la connexió amb Tarragona i Barcelona. El principal objectiu és respondre a l’augment de la demanda, especialment en hores punta. Les millores inclouen l’increment de freqüències en diverses línies, com el Bus Exprés entre Tortosa i Alcanar, l’enllaç entre Paüls i Tortosa, i les línies de llarg recorregut que connecten amb la capital tarragonina i amb la ciutat de Barcelona. Este reforç del transport públic, operat per HIFE, es finança a través del Fons Climàtic i forma part de les actuacions per fomentar una mobilitat més sostenible al territori.
