L’Ajuntament de Xerta ha reclamat explicacions sobre la gestió de l’incendi forestal del Baix Ebre, amb especial atenció a la resposta durant les primeres hores en què el foc es va acostar al nucli urbà del municipi, que va ser un dels més afectats. Tot i agrair la tasca dels cossos de bombers i dels serveis d’emergència, el consistori considera que hi va haver mancances en la coordinació i en l’ús dels mitjans aèries durant moments clau, fet que va generar una situació de descontrol i dificultats per avisar i protegir la població. L’Ajuntament ha sol·licitat que es realitzi un informe detallat i una investigació per aclarir com es va gestionar l’extinció i per què alguns reforços i mitjans no van ser desplegats amb la rapidesa necessària.
Xerta reclama explicacions i una investigació sobre la gestió de l’incendi forestal
1 Min de lectura
