Hola que tal, siguin benvinguts a una nova edició de l’Ebre Notícies vespre, la corresponent a aquest dilluns 14 de desembre. A partir d’ara mateix disposats a explicar-los les notícies més destacades de casa nostra. Una informació que en el dia d’avui presenta els següents titulars.
El Departament de Justícia comença els treballs d’obertura d’una fossa Comuna de la Guerra Civil al mas de Santa Magdalena de Móra d’Ebre. L’espai va actuar com a hospital de Sang durant la guerra i es creu que podrien haver-hi almenys una trentena de cossos
La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, visita les darreres millores realitzades a la carreteres T-301, entre Tortosa i Bítem, i a la TV-3408, en el tram que connecta La Ràpita i Amposta. Le dos actuacions han suposat una inversió de 4,6 M€.
Es reobre el debat sobre la gestió dels residus nuclears després que Enresa hagi descartat ubicar el Magatzem Temporal Centralitzat fora de Vilar de Cañas. Algunes veus assenyalen Ascó com un ferm candidar a acollir aquest polèmic magatzem
El Consell Comarcal de la Terra Alta i la DOP Oli de la Terra Alta lliuren els premis ‘Terraltí 2020’, un concurs que distingeix la tasca ben feta i la gran qualitat dels olis que almàsseres i envasadors certifiquen sota la Denominació d’Origen Protegida Oli de Terra Alta
Les captures de llagostí baixen a la meitat a la llotja de La Ràpita. La caiguda de les captures fan que el preu d’aquest crustaci augmenti i se situe entre els 30 i els 40 euros el kilo.