Els donem la benvinguda a una nova edició de l’Ebre Notícies, la corresponent a aquest dimecres 19 d’agost. Al llarg dels propers minuts intentarem explicar-los els temes més destacats de l’actualitat a les Terres de l’Ebre. Una actualitat que ara mateix ja avancem en l’acostumat sumari de titulars
L’empresa Biometagás la Galera ultima la posada en marxa d’una planta de producció de biogàs i biometà al municipi del Montsià, on preveu valoritzar 50.000 tones anuals d’aliments caducats i residus orgànics per generar biogàs i biometà comercialitzables.
Diverses empreses estan mantenint contactes amb propietaris de terres de l’Ametlla de Mar per mirar la possibilitat d’instal·lar un parc fotovoltaic al municipi. Tot i els primers contactes el projecte es troba en estat molt embrionari.
Continuen fent-se fins demà les proves PCR massives al poble de Benifallet. A la regió sanitària continuen augmentant el nombre de positius i ja sumen 925 des de l’inici de la pandèmia. El risc de rebrot és alt i continua pujant, situant-se en 183
A punt d’enllestir-se els treballs de millora de la Diputació a la carretera TV-3408 entre Amposta i La Ràpita. El Departament de Territori i Sostenibilitat licitarà en breu el tram que falta entre la nova rotonda al camí del Pas i el port de la Ràpita
L’Ajuntament de Tortosa obre una nova convocatòria dels ajuts destinats a la rehabilitació d’edificis al nucli històric de la ciutat. Enguany s’incrementa la dotació dels ajuts que es poden sol·licitar fins el 30 de setembre