Les Terres de l’Ebre rebran part dels 4 milions d’euros que la Generalitat ha invertit arreu del territori per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenible. Les quatre comarques aprofitaran els diners per a enfortir la presència del producte de les confraries als mercats. D’aquesta manera, es vol seguir amb l’estratègia del govern d’apostar per polítiques respectuoses amb el medi ambient. La veda biològica quedarà gairebé tota indemnitzada a la costa de l’Ebre gràcies a una inversió paral·lela.
Arrenca la tercera campanya d’hivern de vigilància dels camps de carxofes; un servei que evita que els pagesos hagin de fer rondes durant les nits. Tots ells es mostren satisfets amb la iniciativa, que, segons diuen, funciona. Enguany encara no han presentat cap denúncia per robatori.
La Ràpita remodelarà la piscina municipal per a fer-la més sostenible. El consistori ha licitat ara el projecte que n’ha de canviar la coberta, l’accessibilitat i els vestidors. També es construirà una nova piscina annexa a l’actual.
A la cultura esbrinarem els secrets de l’exposició ‘L’Ermita sota l’aigua’, que dialogarà sobre les temàtiques pròpies que ens ha deixat la capitalitat cultural de Tortosa.
I als esports, parlarem amb Germán Inglés sobre una arrencada del primer equip de l’Ascó que no està sent l’esperada.