La Delegació del Govern a les Terres de l’Ebre implementa diverses actuacions per tal de combatre la pandèmia sanitaria. S’ Ultimen els preparatius per a inciar les campanyes agrícoles i rebre els temporers, s’incrementa la vigilància dels Mossos d’Esquadra i es fa un seguiment dels brots actius que hi ha al nostre territori.
Les Terres de l’Ebre registren 22 nous casos positius de coronavirus i una defunció en les darreres hores. A data d’avui i quan falten tres dies per acabar el mes, el juliol ja acumula el 38 per cent del total de contagiats a les Terres de l’Ebre. Des de l’inici de la pandèmia hi ha 539 casos acumulats
L’Ajuntament de Móra la Nova tanca els parcs infantils, la llar de Jubilats i suspèn els actes culturals de les festes majors i el Casal D’Estiu. S’han detectat 4 positius i s’han hagut de confinar unes altres 30 persones
El ple d’Amposta aprova per unanimitat el manifest contra el transvasament d’aigua a Santander També va aprovar les festes locals per al 2021, la cessió de l’antiga oficina de Turisme als Amics del Camí de Sant Jaume i la denominació de la rotonda del bou com a la Plaça de la Festa i la Cultura dels Bous
Finalitzen les Flaires del Renaixement a Tortosa. Durant 4 caps de setmana s’han pogut fer petits tasts d’aquesta emblemàtica festa de la capital del Baix Ebre amb la intenció de dinamitzar el comerç local i el turisme, malgrat les circumstàncies