Bona tarda. La Guardia Civil desplega un complex operatiu per rescatar el cos del segon ocupant de l’avioneta caiguda a la costa de l’Ebre. El cadàver es trobaria a 113 metres de profunditat, dins l’aeronau accidentada el passat 3 de novembre.
La base de l’operatiu s’ha establert al port de la Ràpita. Es faran servir robots subaquatics i la patrullera Francolí de la Guàrdia Civil. El tintent coronel de la comandància de Tarragona creu impossible definir a hores d’ara les causes de l’accident.
100 treballadors d’una empresa de Móra d’Ebre cobren ERTO sense haver-los demanats. L’empresa ha confirmat que estracta d’un error del SEPE. Mentresteant, a les Terres de l’Ebre s’han registrat ja 549 expedients des del 16 d’octubre.
L’Ajuntament de Tortosa ha aprovat el projecte de museització de la plaça de la catedral. Un cop acabades les obres, es podran recórrer els diferents vestigis localitzats durant les excavacions d’estes restes amb un elevat valor històric