Molt Bon dia. Benvinguts a l’Ebre Al dia en l’edició d’avui divendres 18 de desembre. Avui estarem molt pendents de les noves restriccions que ha d’anunciar el govern de la Generalitat per a frenar l’evolució de la pandèmia. Estarem pendents de totes les novetats. A més avui a l’espai de l’entrevista rebrem a l’alcalde de Roquetes, Francesc Gas.
Així que comencem ja aquí l’edició d’avui de l’Ebre al Dia