S’ha presentat la 4a edició del festival RIU AVALL, que tindrà lloc en diversos municipis de les Terres de l’Ebre durant els mesos d’agost, setembre i novembre. Les novetats d’aquesta edició són actuacions que fins ara no havien participat com la pianista Paulina Dumanaite o el concert de Flix dedicat a les dones compositores que pel fet de ser dones han quedat relegades.
Riu Avall vol enfortir els vincles entre poblacions amb l’Ebre com a nexe comú i potenciar el turisme cultural al voltant dels espais de concert. Els primers concerts se celebraran durant el mes d’agost a les poblacions de Godall, Darmós i Aldover. Continuarà durant el mes de setembre a La Serra d’Almos, Riba-roja d’Ebre i La Torre de l’Espanyol i Miravet.
Els concerts continuaran durant el mes de novembre a Móra d’Ebre i acabaran a Flix. El festival es consolida com una proposta cultural descentralitzada i arrelada al territori. A més de música, ofereix una experiència que uneix patrimoni, paisatge i cultura.
