Després de l’aval per part del Tribunal Constitucional a la llei de l’amnistia, el diputat d’ERC al Parlament, Albert Salvadó, ha lamentat la lentitud amb què avança la seua aplicació. Salvadó ha afirmat que tant ell com l’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, compleixen “tots els requisits per ser amnistiables”, però que, malgrat això, encara no tenen cap resposta del jutjat que instrueix la seva causa.
