L’Ajuntament d’Amposta ha iniciat la primera fase de renovació del clavegueram de Poblenou del Delta, amb una inversió total de 700.000 euros, dels quals 300.000 provenen de la Diputació de Tarragona. L’obra, que forma part del compromís per construir una futura depuradora, ha de finalitzar el 2028. Aquest projecte s’emmarca en una estratègia global per millorar el cicle de l’aigua al municipi, substituint infraestructures obsoletes dels anys 50. Tot i que s’han recaptat 1,25 milions d’euros amb la taxa de clavegueram des de 2020, l’Ajuntament ja ha invertit el doble en millores d’aquest tipus.
