S’ha inaugurat oficialment el Centre de Dia de Benifallet, un equipament dissenyat per garantir l’atenció i la qualitat de vida de la gent gran del municipi. L’acte ha comptat amb la presència de l’alcaldessa, Mercè Pedret, i del director d’Acreditació i Provisió de Serveis del Departament de Drets Socials, Xema Gil.
El centre neix amb l’objectiu de promoure un model de cures més proper, humà i centrat en les persones. En aquest sentit, el Departament de la Generalitat ha concertat 5 de les 30 places disponibles, com a part del compromís del Govern per donar resposta al repte de l’envelliment de la població.
El Centre de Dia de Benifallet és un símbol de solidaritat i reconeixement a aquells que han construït la història del municipi, així com un suport essencial per a les famílies. Tot i que la consellera Mònica Martínez Bravo no ha pogut assistir per la pèrdua d’un familiar, s’ha celebrat una inauguració que reconeix el valor d’aquest espai, en funcionament des del març de 2024, però ajornat per motius electorals.
