Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) vol revertir l’estat d’abandonament de les infraestructures ferroviàries sense servei a les Terres de l’Ebre. Des de l’antiga estació de tren de Campredó, representants de la formació han denunciat el progressiu deteriorament d’este immoble i han exigit a l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (ADIF) un canvi radical en la seua política de gestió patrimonial.
La reclamació dels republicans se centra en la necessitat que estos edificis, actualment buits i amb un manteniment nul, siguen rehabilitats i transferits a les administracions locals per un preu simbòlic. L’objectiu és que poblacions com Campredó puguen transformar estos espais en equipaments per a usos culturals, socials i comunitaris, evitant que acaben en ruïnes.
Davant d’esta situació de bloqueig, el partit ha recordat que manté obertes diverses iniciatives al Senat per a forçar l’Estat a moure fitxa.
