L’incendi del Baix Ebre no només ha afectat el paisatge i els veïns dels municipis afectats, sinó que també ha sacsejat el sector turístic en plena temporada d’estiu. Diversos establiments rurals han hagut de gestionar l’estada de turistes enmig de l’emergència, amb l’ajuda d’ajuntaments i comerços locals. Tot i la preocupació pel futur, els responsables es mostren decidits a tirar endavant.
