L’alcalde d’Ascó i vice-president de l’òrgan de Governança del Fons de Transició Nuclear, Miquel Àngel Ribes, ha valorat molt positivament la convocatòria de la primera línia d’ajuts específica per a empreses de les zones afectades pel tancament nuclear, dotada amb 35 milions d’euros. Ribes ha insistit que són uns ajuts i uns diners molt necessaris per al territori i per encarar el futur tancament nuclear. Per a Ribes és fonamental que els ajuts arribin a les empreses i que les empreses presentin projectes. Si no considera que seria un fracàs.
