El Departament de Salut preveu vint-i-cinc punts de vacunació a les Terres de l’Ebre per la nova fase de vacunació massiva que ha de començar a Setmana Santa. A diferència de les grans ciutats del país, a les quatre comarques no hi haurà un macropunt de vacunació, sinó que es distribuirà arreu del territori. El nou dispositiu permetrà administrar mig milió de dosis cada setmana. Això, si arriben les dosis suficients.
I és que la vacunació a Catalunya avança lentament. En tres mesos s’ha posat la primera dosi només a un 8% de la població. En canvi, les Terres de l’Ebre són la regió sanitària amb més vacunats, un 10% han rebut ja la primera dosi. A la Ribera d’Ebre, en són més, ja van pel 12%.
Les obres per millorar la carretera del Poble Nou, coneguda com la carretera de la Vergonya, es poden retardar pel Pla de Protecció del Delta de l’Estat. Aquest deixa a l’aire la seva titularitat. Actualment, la Diputació de Tarragona està a l’espera d’adquirir-la per poder tirar endavant els arranjaments de la via.
L’Ajuntament del Perelló crearà una comissió d’energies renovables per debatre com afronten des del consistori la massificació eòlica al municipi. D’altra banda, Plataforma ‘Trenquem l’Ametlló es constituirà en assoicació legal per tal de poder realitzar actes reivindicatius.
Junts per Roquetes nega haver proposat una moció de censura contra Paco Gas i, a més, defensen que davant la seva possible inhabilitació, fins i tot, li donarien suport.
I avui, segueixin amb nosaltres la Baixada de la Mare de Déu de la Cinta des de la Catedral de Tortosa. A mitjanit, a Canal Terres de l’Ebre.