La consellera de Salut, Alba Vergés, considera que construir un nou hospital a Tortosa suposaria tirar la pilota endavant molt temps i que el projecte d’ampliació del Verge de la Cinta resol les necessitats de pacients i usuaris els pròxims 30 anys.
Vergés va visitar divendres passat Tortosa per signar el conveni amb l’Ajuntament que permetrà iniciar les obres. S’invertiran 46 milions d’euros en construir un nou edifici de 15 mil metres quadrats annex a l’actual. Es preveu que l’ampliació estigui acabada d’aquí a cinc anys.
La diputada jesusenca Mònica Sales serà la candidata ebrenca de Junts i ocuparà el número 2 de la llista a la demarcació de Tarragona. Aquest diumenge s’han sabut els resultats de les primàries on la regidora aldeana ha quedat en quart lloc.
La Diputació de Tarragona ha invertit 4,5 milions d’euros en millorar les carreteres de Tortosa a Bítem i la Ràpita a Amposta. Les actuacions han permès millorar la seguretat d’aquestes vies.