Molt Bon dia. Benvinguts a l’Ebre Al dia en l’edició d’avui dijous 17 de desembre. Avui al programa els explicarem l’evolució de la pandèmia que torna a presentar xifres no massa positives a les Terres de l’Ebre i en parlarem també a l’espai de l’entrevista amb INGRID ROCA, delegada de residències de la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre. A més també tindrem l’oportunitat de contactar amb Mònica Sales, escollida este cap de setmana candidata de Junts per Catalunya a les Terres de l’Ebre.
Així que comencem ja aquí l’edició d’avui de l’Ebre al Dia