Els Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació de la comissaria de Gandesa han desmantellat una extensa plantació exterior de marihuana a Corbera d’Ebre. L’operatiu policial ha sigut el resultat d’una investigació que ha culminat amb la detenció d’un home de 20 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.
La investigació d’este cas es va iniciar l’11 de maig, després que els agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de Gandesa tinguessen indicis de la possible existència d’un cultiu il·lícit en una finca d’una zona boscosa del municipi.
El dispositiu ha acabat amb el desmantellament de la plantació, que ocupava una superfície pròxima als 1.000 metres quadrats. L’espai disposava d’un sistema de reg preparat per a la producció intensiva que unix dos basses agrícoles. En total, la policia va intervindre 5.000 plantes de marihuana que tenien una alçada mitjana de 80 centímetres, moltes de les quals es trobaven en fase de floració. El valor d’esta substància al mercat il·lícit hauria superat el milió d’euros.
El detingut va passar dijous a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Gandesa.
