Veïns de la cala del Bon Capó denuncien l’Hotel Ametlla de Mar pels casaments que celebren a la platja. Asseguren que ocupen la sorra sense permís, i que, fins i tot, han arribat a demanar al banyistes que marxin. El servei de Costes està investigant els fets.
L’hotel reconeix que no tenien autorització fins fa dos anys, però neguen que hagin demanat a la gent que marxi de la platja. Les queixes dels veïns van més enllà. També denuncien molèsties constants pel soroll. I és que la polèmica amb aquest establiment ve de lluny, ja des de la seva construcció l’any 2001.
La mascareta deixarà de ser obligatòria en espais exteriors a partir del dissabte 26 de juny. Ho ha anunciat Pedro Sánchez avui, davant de les bones previsions de la vacunació. A les Terres de l’Ebre ja arribem al 48% en primeres dosis.
Unes vacunes que, hem sabut, no es van posar els temporers de l’empresa fruitera de Tivissa que acumula ja 71 positius. Salut assegura que el brot està controlat i que s’està inspeccionant els protocols Covid-19 de l’empresa.
L’alcalde d’Amposta explica que equipaments com l’hospital comarcal i el centre de tecnificació no tenen llicència d’activitats. Adam Tomàs assegura que estan treballant per regularitzar la situació. Ho ha dit durant la conferència del balanç de mig mandat que organitzava el Col·legi de Periodistes.
La Plataforma Trens Dignes a les Terres de l’Ebre torna a comparèixer després d’un any i mig per denunciar com la pandèmia ha afectat als trens de casa nostra. A l’Estació de l’Aldea, no hi paren la meitat de combois que ho feien abans del març del 2020.
A la cultura, descobrirem quin efecte inesperat, però artístic ens van deixar les pluges d’ahir.
I al ‘Tot l’Esport’, el programa esportiu de la casa, la prèvia del Mollerussa – Ascó, el partit d’anda del play off d’ascens a Tercera Divisió. I com sempre, l’ànalisi de la resta de jornades del cap de setmana.