Tortosa podria tenir una llar d’infants pública. Així s’ha aprovat al ple d’aquest dilluns per unanimitat. La proposta de Movem Tortosa ha comptat amb el suport de l’equip de govern, malgrat que han discrepat sobre el finançament que podria obtenir per a la seva construcció. La sessió també ha fet oficial el canvi de nom del Pavelló de Ferreries a Jordi Angelats i Ballonga.
Antonio Suárez ha anunciat, en una entrevista a Canal Terres de l’Ebre, que es tornarà a presentar com a alcaldable de Riba-roja d’Ebre. L’actual batlle ha subratllat que repetirà amb una llista independent. D’aquesta manera, el riba-rojà pretén guanyar un tercer mandat.
Campredó tornarà a celebrar un any més ‘Mestràlia’, la Fira de Lutiers. Serà del 8 al 10 de juliol i ja s’espera que superi tots els rècords en nombre d’artesans. Els caps de cartell dels concerts seran Pep Botifarra o els bascos Huntza, entre d’altres.
Avui els explicarem la iniciativa del programa GESO, que, a Amposta, ha permès a cinc membres del col·lectiu gitano obtenir el graduat en ESO després d’abandonar els estudis quan eren molt joves. Aquesta titulació, diuen, els obre les portes a millors llocs de treball, a la formació professional o, inclús, a la universitat.
I a la cultura, celebrarem que una planera, Míriam Cid Valldepérez, s’ha endut, per primer cop, el Concurs Literari de Sant Jordi Vila de Santa Bàrbara en la modalitat de narrativa. Ho ha fet amb l’obra “Passejos del bracet a mitjanit”.
També viatjarem a bord del llagut de Benifallet a ritme de Pete Seeger, el difunt cantautor i activista nord-americà. No s’ho perdin.