El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha tancat este dissabte a Móra d’Ebre la seva estada a les Terres de l’Ebre després que hagi conclòs la tercera trobada de treball del Govern de la Generalitat que es va reunir entre divendres i dissabte a Arnes. El Govern i el president Illa han fet una valoració positiva de la jornada ja que ha servit per a fixar els objectius polítics específics per al nou curs, amb especial atenció a la millora dels serveis públics a Catalunya. En el marc d’aquesta agenda, s’ha inaugurat el nou bloc quirúrgic de l’Hospital Comarcal de Móra d’Ebre. Les obres, amb una inversió de 5,2 milions d’euros, han permès modernitzar tres quiròfans i la sala de rehabilitació d’un centre amb gairebé quatre dècades de trajectòria i que dona cobertura sanitària a les comarques de la Ribera d’Ebre, la Terra Alta i el Priorat. El nou equipament situa l’hospital al dia amb la tecnologia més avançada i consolida el seu paper com a referent territorial.
El president Illa inaugura el nou bloc quirúrgic de l’Hospital Comarcal de Móra d’Ebre
1 Min de lectura
