Junts per Tortosa ha denunciat el que consideren un nou exemple d’incompetència del govern municipal: la gestió de la finca del Porcar per part de la societat municipal sanitària GESAT. La portaveu, Meritxell Roigé, assegura que després de més de dos anys el govern no ha estat capaç de tancar una simple compravenda entre l’Ajuntament i Gesat, la societat municipal sanitària. Segons Roigé, el tripartit va aprovar l’agost del 2023 la cessió gratuïta de la finca, una operació que advertien que generaria pèrdues. Un any després, el govern va rectificar i va iniciar l’expedient de compravenda per un import de 221.200 euros. Una operació però que encara no ha estat formalitzada.
Junts per Tortosa denuncia la incompetència del govern en la compravenda de la finca del Porcar
1 Min de lectura
