S’ha presentat la remodelació del magatzem de l’antiga estació de tren de Bot, que a partir d’ara esdevindrà un espai dedicat a usos culturals i turístics. Aquesta actuació ha estat possible gràcies al Pla de Sostenibilitat Turística en Destí (PSTD), impulsat pel COPATE per encàrrec dels quatre consells comarcals de les Terres de l’Ebre.
S’ha presentat la remodelació del magatzem de l’antiga estació de tren de Bot, que a partir d’ara esdevindrà un espai dedicat a usos culturals i turístics. Aquesta actuació ha estat possible gràcies al Pla de Sostenibilitat Turística en Destí (PSTD), impulsat pel COPATE per encàrrec dels quatre consells comarcals de les Terres de l’Ebre.
El projecte, en el marc de “Espais Naturals de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre”, ha comptat amb una inversió de gairebé 250 000 €. La rehabilitació posa en valor la memòria històrica del municipi i obre noves oportunitats per al turisme sostenible a la Terra Alta.
