A la conferència ‘Aigua embotellada o de l’aixeta’ s’abordaran qüestions sobre la gestió i el consum d’este recurs a la capital del Baix Ebre. L’objectiu d’esta trobada és analitzar de prop la qualitat de l’aigua del municipi i explorar alternatives viables per a poder deixar de comprar garrafes de plàstic de forma habitual i com estalviar.