L’Associació d’Empreses de les Comarques de l’Ebre (AECE) ha renovat la junta directiva per al mandat 2026-2030, iniciant una nova etapa amb l’objectiu de reforçar la representativitat i el servei a les empreses del territori. En una assemblea general extraordinària a la seu de Tortosa, Andreu Pérez ha sigut proclamat nou president de l’organització, assumint el relleu amb el compromís de continuar defensant els interessos del teixit empresarial ebrenc.
La jornada ha servit també per a reconèixer la faena desenvolupada pels membres sortints. De manera especial, l’AECE ha volgut expressar l’agraïment a Maria José Fernández, que ha presidit l’entitat durant els darrers vuit anys. Pérez ha ressaltat que, durant el seu mandat, l’associació ha afrontat moments complexos com la pandèmia de la COVID-19 i la incertesa econòmica posterior, mantenint la patronal activa i propera a les Terres de l’Ebre.
Paral·lelament, la junta directiva dona la benvinguda a Blanca Rius i Josep Antoni Peig, mentre que Rafel Lluís, Montse Alcón i Jordi Espuny deixen els seus càrrecs després d’anys de dedicació. El nou president ha manifestat que assumeix este repte amb la voluntat de fer una AECE més forta i útil, convençut que el territori té grans oportunitats de creixement.
