Móra la Nova ha sol·licitat acollir la formació dels futurs treballadors ferroviaris que dependran del nou ens de Rodalies. L’alcalde del municipi, Jesús Álvarez, ha anunciat que ja treballen conjuntament amb la Generalitat de Catalunya i el Departament d’Educació per poder fer possible aquesta formació a Móra la Nova.
El municipi disposa d’un taller homologat de reparació i mecanismes ferroviaris del municipi, el qual ja han visitat membres de la Generalitat i la directora de Rodalies. Este taller podria acollir la formació dels treballadors ferroviaris que dependran de l’anunciat traspàs de Rodalies.
A banda d’este projecte, Móra la Nova continua treballant en la conservació i el manteniment dels edificis antics de l’Estació ferroviària del municipi.
