Professionals i usuaris de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta no han fallat este dimarts a les 12 del migdia a la protesta setmanal que des de fa sis mesos s’ha celebrat a les portes del centre sanitari per reclamar la represa de les obres d’ampliació que sumen ja més de 200 dies aturades per la troballa de restes arqueològiques. La reivindicació continua sent la mateixa: demanar celeritat en la represa de les obres. Avui des de la Junta de Personal han reclamat a la delegació del Govern una major concreció en com serà el projecte definitiu i en el calendari de represa de les obres. A més, també han demanat que s’avanci amb la construcció de les escales mecàniques i l’ascensor:
Més enllà de reclamar la represa de les obres, des de la Junta de personal han alertat que dia a dia la situació a l’hospital va empitjorant amb unes instal·lacions saturades i antiquades i amb una manca greu de tecnologia i recursos. Una situació que s’agreujarà aquest estiu per la manca de professionals sanitaris.
La Junta de personal ha recordat que les obres d’ampliació de l’hospital havien d’estar acabades a final de 2025 i que a hores d’ara encara no han començat. També esperen que en les pròximes setmanes s’avanci en els terrenys per al nou hospital.
