El Ple de la Diputació de Tarragona aprovarà demà divendres el Programa quadriennal d’inversions a la xarxa local 2020-2023, que recull els projectes d’obres que la institució considera prioritaris i que preveu executar a les seves carreteres durant aquest mandat. Segons la proposta, la Diputació realitzarà 6 actuacions fins al 2023 a les Terres de l’Ebre.
A les nostres comarques, es prioritzarà el condicionament de la carretera entre Benissanet i Móra d’Ebre; la construcció d’una rotonda a la intersecció amb el Camí de les Candenes a l’Ametlla de Mar; també es preveuen millores puntuals a la que va del Mas de Barberans a Roquetes i la construcció d’una rotonda a la mateixa via a l’encreuament amb el carrer Constitució de Roquetes.
Una circumval·lació a Ulldecona de la TV-3313 i l’inici de construcció d’un bypass a la TV- 3401 entre l’Ampolla i Deltebre completen el llistat d’obres previstes a les comarques ebrenques fins al 2023. Per altra banda respecte la carretera del Poble Nou, Adam Tomàs ha explicat
El Programa quadriennal d’Inversions de la Diputació a la xarxa local de carreteres encetarà avui el temps de les notícies a Canal TE. A continuació en el sumari de titulars els avancem altres temes destacats d’aquesta jornada de dijous
El grup Municipal del PSC a l’Ajuntament de Tortosa també valorat de manera positiva el fet que l’accelerador lineal que va donar la Fundación Amancio Ortega s’instal·li finalment a l’Hospital de la Santa Creu de Jesús. Els socialistes han recordat que ells ja van votar a favor d’aturar els tràmits de modificació del POUM per instal·lar-lo al Verge de la Cinta.
Una vintena de treballadors de l’empresa Eulen, concessionària de la neteja de l’Hospital Verge de la Cinta reclamen a la Generalitat una compensació econòmica per les tasques dutes a terme durant la pandèmia igual que la que ha rebut la resta de personal sanitari
T’hem trobat a faltar! amb aquest lema s’ha iniciat a Tortosa una Campanya que vol recuperar i incentivar els hàbits de compra i consum de la ciutadania. També es volen captar potencials clients de la resta de les Terres de l’Ebre del Baix Aragó i del nord del País Valencià.
La Ràpita inicia una campanya de promoció turística per tal d’atreure turisme de l’àrea metropolitana de Barcelona i d’altres indrets de Catalunya. També es buscarà perfils específics com ara turisme familiar. La campanya té com a eslogan Viatja lluny sense sortir de casa