El Delta de l’Ebre quedaria completament inundat d’aquí a 100 anys. Així ho determina un mitjà de comunicació nord-americà, qui no va tan lluny i pronostica que, l’any 2050, el mar ja s’hauria menjat la meitat dels terrenys. Només se salvarien els municipis de Deltebre, Sant Jaume d’Enveja, i el nucli poblacional de Riumar en forma d’illa.
Una iniciativa popular nascuda a Facebook engega a Tortosa una recollida d’objectes per als veïns i veïnes afectats per l’erupció del volcà Cumbre Veja, a La Palma. Fins diumenge, tothom qui ho vulgui podrà fer els seus donatius acudint a les antigues escoles del Grup El Temple.
Renovació del cartipàs de l’ajuntament de Deltebre per tal d’encarar el tram final del mandat municipal. Kilian Franch i Rosa Royo s’incorporaran com a nous regidors. Serà en el proper ple d’aquest mateix dimecres quan assumiran el càrrec.
A la cultura descobrirem què hi podrem trobar a la Biblioteca Sebastià Juan Arbó d’Amposta amb motiu de les 16es ‘Jornades de les Lletres Ebrenques’.
I també, coneixerem un festival ebrenc que neix com un nou espai cultural: el ‘Neo Xerta’.