L’Ajuntament de Tortosa ha fet un nou pas per al futur econòmic de la ciutat amb la constitució i primera reunió de la Taula de Comerç. Este nou òrgan de treball naix amb l’objectiu principal de dissenyar un pla d’ordenació comercial que permeta enfortir el sector i fer front als reptes actuals de la distribució i el consum local. La trobada ha reunit representants del teixit comercial i empresarial del municipi, establint un espai de diàleg directe entre l’administració i els agents econòmics per a consensuar les futures línies d’actuació.
Durant esta sessió inaugural, s’ha posat sobre la taula la necessitat de recollir idees i propostes de primera mà per a dinamitzar el comerç de proximitat o de quilòmetre zero. Un dels punts clau de la jornada ha sigut l’anunci dels treballs previs per a la redacció del futur Pla Especial d’Usos i Activitats.
A banda de la planificació a llarg termini, la reunió també ha servit per a coordinar les campanyes de dinamització més immediates, concretament les que tindran lloc durant els mesos de maig i juny.
